Saturday 21 September 2013


kalau kata ada macam macam jenis manusia .
aku salah satu dari jenisnya .

salah satu --
baunya. lakunya. fiziknya . 

kalau kata ada macam macam jenis bunga .
tetap aku jatuh pada tulip .
dah kenapa aku memang pelik dari mula .

bunga takde bau , kelopak kaku , payah layu .
itu yang aku gila suka .

sangat kurang masa nak hadap bl0g .

maklum--
nak menconteng kertas pekse tak lame .

moga bersijil lagi result sem nie :)

jujur --
takla aku hadap mane .
tapi demi family suke , aku bahagie .

etc--

ira dah bersalin 0_0

precious son sweetheart .
congrats !  

tunggu anak aadha .
kasi main sekali , ponteng kat tangge sekali .
macam kite kite .

2.3kg
 little angel !
takziah .
keluar roh kamu dari syurga .
tahniah .
selamat datang ke dunie .


No comments:

Post a Comment